Eesti English Русский
«
»

 Uudised (1)Uudiste arhiiv
 22/05/18 ERAK mai sündmused 

Treeningud

Jooga

Jooga on teekond, kus sa avastad, kes sa oled ja õpid  kuulama, mida su kehal ja hingel sulle öelda on.  Joogaga tegelemiseks pole vaja erilisi andeid ega  ettevalmistust. Joogat saavad harrastada kõik  sõltumata vanusest, soost või eelnevast joogakogemusest. Vajalik tingimus on vaid soov teha  midagi selleks, et olla terve ja õnnelik. Alguses oleks  hea teha joogat tunnis õpetaja käe all, kuna sedasi on  kindel, et nii asendid kui hingamisharjutused saavad  õigesti selgeks õpitud. "Õigesti" tähendab eelkõige  mõõdukust ja võimetekohasust. Vajalik mugav riietus!  






 


MMA

Sportlik vabavõitlus ehk MMA on mitmekülgne spordiala; see koosneb kolmest võitlusdistantsist: püstivõitlusest (löögid), lähivõitlusest (maadlus) ja maasvõitlusest (BJJ). Niisamuti on mitmekesised ka meie MMA-treeningud! Püstivõitluse kontekstis on lõppeesmärk harrastaja individuaalse stiili kujunemine, mis oleks rakendatav sportliku vabavõitluse kontekstis. Keskendutakse löögitehnikatele ning nende kaitsele, arvesse võetakse MMA-spetsiifika (taktika, liikumine). Lähivõitlusdistantsil treenime löökidega mahaviimisi, nende kaitset, maadlust puuriseinas. Tähelepanuta ei jää ka löögitehnikad maasvõitluses. Ülim eesmärk on kõik eelnev kokku panna, süsteemi viia ja treening või võistlussituatsioonis teoks teha.





 


CrossFit

CrossFit Tartu treenerid viivad Viru vanglas läbi mitmekülgset ja
laiahaardelist jõu-ja vastupidavustreeningut, mille aluseks on eranditult funktsionaalsed ehk inimese igapäevast liikumist kopeerivad harjutused. Selle treeningprogrammi järgi saab treenida igaüks – sõltumata vanusest, soost, eelnevast treenitusest. Kõik harjutused on kohaldatavad vastavalt treenija võimetele ja eripäradele. Treeningud on alati erinevad – puudub rutiin! Üks treening koosneb soojendusest, jõu ja oskuste arendamisele suunatud harjutustest ning ühest kõrgel intensiivsusel sooritatavast treeningplokist. Kõige lõpus on venitus ja lõdvestus.  Treeningul kasutatavad harjutused on laenatud eelkõige järgmistelt spordialadelt: võimlemine, tõstmine, kergejõustik ja sõudmine. Treening meie juures kestab 60 minutit.





 


Pilates

Pilates tähendab tänapäeva mõistes tervislikku- ja ka ravivõimlemist.

Pilatese eesmärgiks on anda inimesele võimalus kasutada enda keha treeningus ja igapäevaelus sellisena nagu me loodud oleme - mitmekülgselt liikuva ja tugevana. Selleks on vaja (pilatese treeningute abil) hoida keha raam ehk luustik tervislikus liikuvas vormis ning lihaskond  - keha seestpoolt väljapoole treenides - tugev ning elastne.

Pilates sobib kõigile, kes soovivad enda tervist läbi võimlemise parandada või head tervist tundides osaledes säilitada.
Hea tervis tähendab tervislikult ja efektiivselt toimivat füüsist; ladusalt töötavat mõttemaailma ning õnnelikkust hinges ja südames.


 


Ringtreening

Ringtreening hõlmab endas terve keha lihaskonna harmoonilist arendamist.
Pingutust ning keskendumist nõudvate harjutuste sooritamise tulemusena paraneb üldine füüsiline võimekus, kehatunnetus ning –koostis. Harjutusi sooritades arendame õiget rühti ning leevendame istuva tööga tekkivaid pingeid ning probleeme.

Harjutuste raskusaste ning intensiivsus on reguleeritavad vastavalt harjutaja tasemele ning seeläbi on treening võimetekohane, aga samas väljakutset pakkuv, igaühele.












Sulgpall

Sulgpall on kahe vastaspoole, enamjaolt kahe, aga ka nelja mängija vahel
mängitav sportmäng. Sulgpall meenutab nii tennist, sest seda mängitakse reketitega, kui ka võrkpalli, sest mängijate vahel on võrk.

Sulgpallitreening on emotsionaalne ja lõbus treening, mille käigus saad teadmisi mängureeglitest, õpid mängule omaseid tehnilisi elemente ning rakendad neid mängulistes olukordades. Kõige selle käigus saad kätte piisava füüsilise koormuse, puhkad vaimu ning naudid kehalist aktiivsust.